Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.
Pasirinkite propdukto kodą, arba spauskite A norėdami atšaukti operaciją
Įdėkite banknotus ir / arba monetas.
Palaukite kol prekė bus pateikta ir išimkite ją iš stalčiaus per 45 sekundes.
Jei produktas ar grąža nebuvo pateikti, spauskite B ir paimkite operacijos kvitą.
Ką daryti jei sumokėjote už prekę ir jos negavote
Jei sumokėjus pinigus prekė užstrigo, spauskite B, paimkite operacijos kvitą ir susisiekite su mumis telefonu+370 5 2754127
Jei sumokėjus pinigus prekė buvo sėkmingai pateikta į paėmimo stalčių, o Jūs nespėjote jos išimti, skambinkite kontaktiniu telefonu nurodytu ant terminalo.
Jei prekės negavote dėl mechaninio gedimo ir o turite prekės pirkimo kvitą - prekę Jums išduosime savo centriniame ofise arba grąžinsime pinigus.
Jei už prekę sumokėjote ir jos negavote, ir pamiršote paimti pirkimo kvitą, susisiekite telefonu arba elektroniniu paštu info@herba.lt nurodydami tikslų laiką, prekės kodą ar pavadinimą bei terminalą kuriame bandėte įsigyti prekę.
Jei prekės nepavyko paimti dėl to, jog nespėjote atidaryti prekių paėmimo stalčiaus per instrukcijoje nudorytą laiką, bandykite pirkti dar vieną prekę.